snipp-salva hit och dit

godkväll folket
vill börja med att säga att min "vän" emma har följt alla andra och skaffat sig en jäkla blogg, check it out!
hon har dock inte kommit så långt med skrivandet men det kommer nog ^^
http://emmaalfredsson.blogg.se/


för övrigt så var jag med a och e igår och hade den tråkigaste kvällen på väldigt länge. det slutade med att jag drog hem, a åkte till lindholmen och e åkte hem eller nått. jag kollade på stardust som btw är en as bra film och om du inte sett den så bör du verkligen göra det! jag såg inte klart på den utan somnade efter typ en timme och just när jag somnat så ringer det på mobilen.. det var emma. suck. nejmen det var väl kul, hon läste upp nått väldigt intressant (som ni kan läsa i hennes blogg). så där låg jag, helt nyvaken och lyssnade på hennes babbel. men ovanligtnog så blev jag pissnödig och var tvungen att lägga på för att senare somna om.

idag så åkte jag hem till sara för att hon skulle kopiera min engelska bok, vi har nämligen prov på måndag och själv har man inte övat nått. woops. sen så var jag tvungen att dra hem för att bege mig till sollentuna för att vara barnvakt åt agnes och noel. för en halv timme sen typ så tjate agnes som fan om att det sved på hennes snippa och att hon behövde en viss snipp-salva(?). så jag gick och letade ett bra tag utan lycka, hon var förtvivlad och nästan gråtfärdig så jag kunde inte ge upp heller. skickade ett sms till pappan som var på bio eller nått och efter att han inte svarat så ringde jag mor min. hjälpte inte så mycket för jag hittade den ändå inte och flickan vägrade ta nått annat. men i alla fall så somnade hon och jag sitter nu och kollar på körslaget, ja jag har tråkigt. men snart kommer dom hem och då får jag skjuts hem. och pengar. moahaha.

måste kila nu, dom är påväg hem och jag vill inte att dom ska se mig sitta här och nörda mig. CIAO! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

aa "vän". Var noga med det. Inte på riktigt alltså :)

2008-04-06 @ 16:53:20
URL: http://emmaalfredsson.blogg.se
Postat av: sofia

hahah, nej varför skulle jag vara vän med dig lixom :)

2008-04-06 @ 17:01:30
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0