sån där rubrik

tjäna göllet!
idag var jag och hälsade på min apu plats i täby kyrkby, midgådsskolan. jag skulle ha med sig några frågor att hon som jag skulle träffa men dom hade jag glömmt i skolan *woops* men det gick bra ändå, hon var väldigt trevlig och desamma hoppas jag att barnen kommer vara ^^

kollade nyss på made på mtv, det här avsnittet handlade om ett cheerleadinglag som var helt kassa och ville bli made into pro... and pom pom pom, they did it! som dom alltid blir. men jag kom och tänka på att det skulle vara as kul att börja på cheerleading, alltså visst man måste vara i mer form än jag är men ändå, bara pröva på lixom. sen så har jag och a också snackat lite om att börja på dans, vet inte vilken sorts men nått blir det förhoppningsvis. magdans verkar vara aaas kul så det skulle jag vilja börja på men jag vet inte riktigt om a är taggad. men sen så verkar stripteas också kul, erfarenhet om inte annat. hahaa no im totally joking. or do i.............. en viss person spelade ju in mig på ens mobil när jag gjorde en liten dans, HAHA! fyfan.

i morgon, då ska vi faktist på teater! vi ska se djungelboken och den är hela 3 TIMMAR LÅNG! fast det är paus så det känns bra, då kan jag säkert köpa nått som inte är godis.. har btw inte käkat det på huuur länge som helst känns det som! *stolt* however så kommer teatern bli hur kul som helst, längtar verkligen ^^
nej nu ska jag dra och käka, smell you later!


Kommentarer
Postat av: miranda

kinkyfia kan sin grej

2008-04-23 @ 19:46:33
Postat av: sofia

amen fyfan, lägg ner haha

2008-04-24 @ 15:53:29
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0