sån där lördag

god morgon!

igår så slutade jag halv 3 och sen blev det av att gå till tåget och möta alexander för att gå till täby och möta a, alexander skulle lixom köpa en kanin. men det blev inte av.. men! jag mötte ellinor där :O skit kul att träffa henne, det var verkligen länge sen. sen så drog vi hem till a och medans hon var inne och duschade så hoppade jag och alexander studsmatta i ungefär 90 minuter, körde några alexander och grabben gjorde en veriesion av benjamin ifrån morgonsoffan. sen så blev det käk, grillat. mums! efter mat och allt sånt så drog a och e med tåget mot lindholmen medans jag och alexander åkte motoped i kylan. väl där så drog vi först in till alexanders hus och värmde oss, kissade och fikade.

ååh älska coco (alexanders pappa), haha. han frågar alltid om man vill ha nån fika, dricka, glass eller nått annat. aja, sen så drog vi över till max och snodde hans cyklar för att dra oss ner till typ lillsjön. på vägen mötte vi marcus och anders som kom med epan. vid lillsjön hände det väl inte så där jättemycket så efter en halv timme så drog vi vidare, jag åkte epan och höll på att dö. livsfarligt! fick sitta i anders knä också vilket var lite otippat men det gick bra, höll på att trilla ut när vi parkerat (han ställde sig så i typ ett dike så jag gled nästan ner där men anders räddade mig, my hero! ^^)

sen så var vi bara ute och cyklade runt lite för att sen åka hem till david där vi spelade kort och lite sånt. patrik tränade bokstavligt med alexander, alltså han använde honom som en vikt. lite kul att se. men sen så drog jag och e med tåget, jag kom hem, jag sov, jag vaknade och nu sitter jag här. ska snart hoppa in i duschen och sen hem till e som har massa godsaker hemma pga att hennes mor fyllde år igår, grattis! och sen ikväll så ska jag in till stan och fira min morbror, grattis igen!
nej nu måste jag dra, simon dampar (jag sitter vid hans dator). hare gött, pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0