rubrik

tjaba!
den här dagen har vart bra faktist, vaknade helt i tid så jag hann göra allt jag skulle + att jag hann sitta och plugga lite där på morgonen, lyckat! sen så drog jag till skolan och hade provet, eller jag gjorde halva som jag hade kommit överrens med mig lärare om. efter det så tog skoldagen slut, 3:orna hade möss påtagning och vi fick inte vara i skolan efter 11. sköööööööööönt! sen så drog jag hem, där jag är nu, sen om 15 minuter går mitt tåg ner till centrum och raka vägen till salong madeleine där emma prauar? praoar?, hon ska fixa mitt hår lite tjusigt (: sen så åker jag hem igen och fixar pengar av far min för att sedan åka ner till centrum igen för att möta upp a och e, måste köpa maten tills ikväll you know ^^ a är lite halvt krasslig så det blir nog en lugn kväll hemma hos mig och sen ner till brasan en stund. mys :)

jag själv har blivit lite små förkyld så där smått, men det har blivit bättre, halleluja! nejnu måste jag rusa, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

AAAHH!!! har du glömt MAMMAMIKKO?!

2008-05-01 @ 11:24:29
URL: http://axh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0