rubrik

tjenamors!
min dag började rent åt helvete. jag vaknade väl inte i så där jättebra men jag skulle ha kommit i tid till tåget om jag inte hade vaknat så sent, glömt mitt busskort någonstans i lägenheten och var tvungen att springa runt som en galning för att hitta det, råkat kommit åt en vattenkanna så att den spläshade ner på golvet och en rad andra små saker. alltså för att sammanfatta morgonen med ett ord: helvete. men jag kom till skolan tillslut och det var tråkigt som fasen, eller vi snackade lite förberedelser inför apu:n. alltså vart vi ska ut och praktisera, jag, sophia och sabrin ska på samma och det är på midgårdsskolan om jag inte har fel. vecka 19-20. sen så var det lunch och som vanligt så var det uräcklig mat som både smakar och ser ut som spya. så det blev det vanliga till lunch, fil och flingor. mums.
just nu sitter jag på en rolig datorlektion och håller på att lära mig microsoft excel.

Igår så var jag som sagt i alexandras skola och nördade mig en liten stund sen drog vi oss hem till mig. på tåget mötte vi självaste mikaelak! väldans kul kan jag säga. sen så väl hemma hos mig så käkade vi lite mackor och sen så tänkte jag vara lite extra rolig och ta med alexandra på en cykeltur till tex lindholmen! :O men.. för det första så var hon inte speciellt taggad och för det andra så var cykeln (som är susannes, pappas tjej) låst. attans alltså. men sen så drog vi iväg till lindholmen lite så där otippat och var med alexander, vi hoppade (körde mest en alexander speciall", vi köpte glass och vi kollade på tv. sen kom david och gjorde oss sällskap.

idag måste jag plugga åt tusan mycket. har en bunt grejer hemma som bara väntar på mig, suck. helgen lär bli grymt kul! men mer om det i morgon, nu måste jag fortsätta med excel, woho.
KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0