rubrik igen

dagen började förvånansvärt bra idag, woho! första dagen det händer den här veckan. jag gick upp vid 8.40 så att jag skulle hinne med att platta mitt hår lite mer (gjorde det igår kväll men det blev lite småmongo under natten), sminka mig, duscha och lite annat smått. på gympan hade vi klättring, i början var jag rätt skeptisk till det men jag samlade mod och tog mig an den enorma (not) klätterväggen. jag kom lite mindre än hälften innan jag skrek att jag ville ner och inte klarade det längre. FYFAN VA SVÅRT DET ÄR! jag trodde seriöst att jag skulle vara bättre än dom flesta men det var ju rent bullshit.

efter att jag suttit nere och kollar på alla andra som klättrat upp och ner, och tyckte att jag skulle ge det ett försök till. det fanns nämligen 3 olika klätterväggar, eller allt var på samma men det var lixom en enkel, svår och svårast. den enklaste prövade jag först och den var såå inte enkel! men i alla fall, nu skulle jag prova den svåra spalten och dom som klättrat innan mig sa att den var enklare än den enkla. och det var den! jag kom typ nästan till toppen, jag skulle klarat det ända upp om jag inte hade kollat ner på alla andra nollor. attans. men jag är nöjd ändå.

idag ska jag åka till vallentuna gymnasium för att möta upp vendela och sen åka hem till mig och bara vara. sen senare ikväll ska vi möta upp miranda för att gå till nått litet partaj vid brandstationen. får se hur kul det är, tror erik också skulle komma så det lär bli trevligt. sen på lördag har jag inte riktigt betsämt mig vad jag ska göra, får se. sen på söndag ska jag träffa självaste kaki! :D ska bli otroligt kul faktist.

nu ska jag dra till tåget, KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0