oh happy day

dagen började ju rätt bra, vaknade vid 11.40 så jag var tvungen att skynda mig eftersom att tåget mot stan skulle gå typ en timme senare och jag var tvungen att åka hem till mamma för att byta kläder. sen så när jag var hos far igen så fick jag lite money och la därför plånboken precis vid dörren så att jag inte skulle glömma det efter att jag passat på att gå på toa innan jag var tvungen att små springa lite till tåget. jag kom till tåget i tid och fick stå där i typ 3 minuter och var nöjd som satan för att jag inte hade missat det. tåget kom, jag gick på. i täby kyrkby ser jag till min stora förvånan att min plånbok inte är med. SMART! så jag ringer elenor som inte svara..... jag kommer till visinge och då ringer hon upp, woho. jag hoppade av vid ensta, där hon skulle hoppat på egentligen, för att sen åka tillbaka till kära kragstalund och hämta den helvetes plånboken. sen så åkte vi in mot staden igen och gud va härligt och kul det var att träffa henne! vi gick runt ett bra tag utan att hitta nått att köpa (vilket är väldigt olikt mig, brukar alltid hitta saker som jag bara måste ha) men sen så inne på gina så köpte hon sig en liten jättesöt mössa och sen så ett tag senare på monki så blev det ett linne till henne och en tisha till moi :)

sen så efter att ha gått hungriga i ungefär 3464 timmar så blev det tillslut käk, thank god! där satt vi och snackade om massa härliga/roliga/väldigt konstiga minnen vilket var underbart kul! lite små pinsamt men wtf. kul i alla fall. sen så drog vi hemmåt och som tidigare på dagen så missade vi tunnelbanan med några sekunder. menmen sen drog vi hem och lyssnade lite på hennes ipod och roade oss lite.

jag måste fan vara en duktig match making människa för linus sitter och fråga hela tiden "några nya kandidater? :D" och skickar några låtar..
fanny drömde om mig inatt. jag är en eftertraktad sofia.
nu sitter jag här och har inga som helst planer för kvällen.. några förslag? kyss.


Kommentarer
Postat av: Fanni

Hahah coolt. vad drömde du? :D

2008-04-13 @ 22:54:49
URL: http://fnany.blogg.se
Postat av: sofia

men vaa, det var ju du som drömde om moi tösen lilla :)

2008-04-13 @ 23:01:52
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0