mjaa

igår åkte jag till lindholmen tillsammans med e, eller hon satt längst fram och jag längst bak men man kan typ säga att vi åkte med varandra. väl där så bestämde vi oss för att picknicka så jag, a och e tog en varsin cykel och cyklade till macken och köpte bullar, kakor och sockerdricka. det var så varmt så jag åkte bara med tisha! sen så åkte vi och hämtade max och alexander och sen bar det av till lillsjön. vi (minus grabbarna) åkte hem till e efter lite omständigheter och på tåget satt självaste robszter himself. han satt och sjöng lite, vilket var kul. eller nått.

idag hade jag ett satans prov och det gick ju sååå bra...not. efter skolan så käkade jag och emma glass, jag köpte en calippo refresh och den var så god! i alla fall, just nu pendlar jag mellan top model och oc, cam gigandet som spelar kevin volchok i oc är så jävla snygg! helt otroligt.
nu började bästa programet som självklart är the hills (som btw kommer komma på långfilm!) så nu kan jag inte skriva mer. kyss!

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0