"men gå under bron, du vet bridge"

god dag gott folk!
idag hade jag engelska prov och det gick bra, förhoppningsvis. efter skolan så drog jag och anna till centrum för att fika och som vanligt så satt vi där i drygt 2 timmar. och som vi också alltid brukar göra är att se fjortiarna in the centrum. kul :) sen mätta och belåtna drog vi oss till tåget för att bege oss hem till mig och där mötte jag sandro! (alltså i centrum inte hemma hos mig) väldigt trevligt måste jag säga. så nu sitter vi här hemma, jag nördar mig framför datorn och anna kollar på deprimerande "ringaren i notredam 2" som ett litet barn, skrattar åt minsta lilla och käkar upp mina extra drops melon. TACK TÖNT.
btw så låter anna som den där lilla killen i filmen. alltså i målbrottet ungefär.

"jag skulle kunna kyssa mig. men då blir jag väl kär"

sen ska jag hem till vendiwomen in lindholmen och se på "hsm 2" (high school musical). jag tror hon utnyttjar mig men hon säger annat. whatever det ska nog bli kul.

skriver mer sen kanske, KYSS!
ps. i förra inlägget var det meningen att ni skulle svara och ge mig lite respons. men nej, ingenting.
det gör ingenting om ni kommenterar lite mer alltså. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0