match making sofia

höll nyss på att para ihop min vän linus med några chicks jag känner. han blev dock lite förvånad när han såg bilder. inte glatt förvånad dåra. men han var tvungen att dra på träning med hans snygga vän petter. ska fortsätta med mitt spännande urval av töser till honom senare. haha.

idag har jag hur som helst vart i skolan och sen drog jag och emma till arninge för att hon skulle köpa skor. ända anledningen till att jag följde med var att far min fyller hela 47 år i morgon och att jag än inte hade köpt nånting till honom. annars skulle jag aaaaldrig följa med. arninge lixom?.. vilket b ställe det är. H&M´s kläder är typ bara till 30++ och tanter. men det var kul ändå.
idag har jag också bestämmt med anna och emma att inte käka nå mer candy till sommaren eller vad vi nu sa. lär bli spännande och se hur länge alla kan hålla sig, speciellt nu när emma bestämmt att den som käkar godis ska betala dom andra 10 kronor. en ganska bra regel egentligen för jag vill som fan heller ge dom pengar :)

jag har blivit helt beroende av dom dära rull sakerna som tar bort hår. i och med att vi har katter som fäller as mycket så är det en extremt bra manick att ha här hemma. i lolololove it!

image193
miss you k.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ändrade ju nu, 50 kr till alla om man käkar! wooohoo :D

2008-04-09 @ 19:32:15
URL: http://emmaalfredsson.blogg.se
Postat av: sofia

jaja.. fan jag tänker sååå inte käka godis längre! :D

2008-04-09 @ 19:36:27
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: missyoutooS.

jag kom hem från indien idag :D känns mycket skönt! helt ärligt vi måste ju `catch up´ SOON! :O i mean this is crazzzzzyy........:/

och juste är det här ditt nummer, 0735166885?
if not så send it 2 me :)

karulinas.blogg.se
ska börja skriva en riktig blogg som resten av världen har jag kommit fram till damnit! (om det nu håller) haha, yeye ;) silly but fun CIAO BELLA

2008-04-11 @ 13:36:39
Postat av: sofia

aah, fan va kul! :D jaa verkligen, vi har sagt det så otroligt många gånger men det blir ju fasiken ingenting av det, oturligt nog. vi får höras mer om det helt enkelt och nu MÅSTE det bli av! :D

haha jomen jag var också ganska skeptisk mot det i början men har man väl börjat så är det kul :D

2008-04-11 @ 14:55:24
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0