måndagar är inte min grej

vaknade ganska så mycket sent så jag skulle inte hinna med det tåget som var planerat så jag tänkte ta ett som gick senare. men smartasset själv trodde att den skulle komma till bällsta 55 så jag tog det lungt till tåget, typ kröp. sen så när jag var där nere så kom jag på att den inte alls skulle komma då utan den skulle komma 42, DOH! så det fick bli att ringa alexandra som alltid har datorn framme och fråga när nästa gick. sluade för ungefär 45 minuter sen men ska stanna kvar och göra några restuppgifter och sen direkt hem to miss kleins house. tror jag.
så.. måndagar är inte rikgit min grej. tror jag försovit mig just på dom flera gånger och i och med att vi slutar kvart över elva så blir det så att man kanske inte orkar åka till skolan bara för att ha engelska.

det är så himla fint väder ute! behöver ju knappt jacka. men however nu ska jag plugga, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0