kalas för hela slanten

hellu!
idag blir det en kul dag, far min ska nämligen ha ett litet födelsedags kalas pga att han fyllde år i onsdags, som jag tidigare nämnde. då kommer min farbror med min lite halvt försvinna kusin! eller kanske.. en av dom kommer i alla fall och han är inte alls försvinnen i och med att jag träffar honom mer än dom andra två brudarna. men i alla fall det kan bli kul. efter allt det så ska jag träffa tanten vendela för att bara prata lite i think. vet inte när och vet inte var men det löser sig alltid.

alltså i morse hade jag ganska tråkgt så jag läste lite av det jag själv skrivit och kom fram till att jag svär ganska jättemycket, vilket inte är bra. jag läste igenom allt jag skrivit som syns när man klickar in på självla bloggen och om man räknar ihop alla svärord så blev typ ca 11 stycken, då jag inkluderade "satan" om det nu är ett svärord? men i alla fall, tro mig jag kan värre än så. dålig egenskap faktist, måste bli bättre på det.

nej nu måste jag dra och klä på på mig och kladda på lite smink. hörs later, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0