"ja.. det måste nog vara jag"

godmorgon! haft en kul helg? i know i have, eller typ i alla fall. den är inte över än.
igår så blev det att jag åkte med erik och co till nån fest i täby vid halv 10 för att pröva lyckan att komma in, och det gick så bra. det visade sig nämligen att det var vissa i min klass som höll själva partajet! ibörjan var det riktigt segt och man kännde sig ganska obekväm på nått sätt, kan ha varit för att man inte kännde så många. juste på vägen till lokalen så kommer en gammal fotbolls kämpe fram, madeleine viking. vi började prata lite om att jag typ inte kännde någon och annat. så det var lite kul. men tillbaka till när vi är där.. efter en stund så kommer johanna inramlande, alltså en hjälmstare. vi fick möta hennes kompis bill och en annan tjej vid olika tillfällen.

ett samtal mellan erik och johannas tjej kompis.
erik: hej, erik
tjejen: hej *nått namn*
tjejen: det var du som var så jävla het. jag var i eran skola där på avslutningen.
erik: ja.. det måste nog vara jag.

sen så mötte jag en barndoms kompis där också! tobias, fiskminnet själv kännde inte igen honom så det var han som tog intiativ och kom fram. kul! han frågade till och med om jag ville ha skjuts hem med dom, hans mamma då,dom bor nämligen väldigt nära mig så det var lite sött ^^ höhö. men sen så hände det några andra kuligheter.. tejp-runt-alla-dom-som-dansar-så-att-dom-börjar-skrika, burk nerslagning av en gammal mans käpp, fredric bakom ett skynke med en halv dragen brud och stereo sabotering för en kort stund.
sen så efter att ha missat sista tåget hem så drar vi oss emot nattbussen till danderyd för att byta buss och komma hem till lilla vallentuna runt halv 3 tiden, man var relativt trött så det blev att man halvsov lite on the bus.

så för att kortfatta kvällen med några ord: skum men roligt. haha

nu ska jag ner och käka frukost och duscha för att sen vänta på att höra nått ifrån karolina som det blir fika med. jag kommer bokstavligt talat få skrapa ihop money för att ha råd. nej okej kanske inte men jag har inte mycket alltså. fick 40 kronor av mor men vi får se hur långt det räcker.
HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA Jag garvar ihjäl mig xDDD asså mikkan tycker typ han e assnygg ! :D

2008-04-22 @ 21:38:53
Postat av: johanna

asså dt e johanna :)

2008-04-22 @ 21:39:40
Postat av: sofia

hahah jamen det var så jeevla kul!
"ja.. det måste nog vart jag" haha som om det är det mest självklaraste i världen x)

2008-04-22 @ 23:14:32
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0