honey, you couldn't handle half of me..

ah hej.

den här dagen har vart ganska bra faktist, lite lagom slapp. jag drog hem till e vid typ halv 2 tiden och där fikade vi på lite godsaker sen igår, mums. sen så frågar e plötsligt om vi ska dra in till stan och inte pangar jag till det så we were on our way eller hur man nu säget. hon visste nämligen två stycken second hand affärer som vi skulle checka in. på bussen mötte vi också söta paret erik och linnea och skulle åka till hans landställe, trevligt. där i stan så började det as regna, typ översvämning men vi lät inte det stoppa oss utan vi gick på ^^ 118 second läder, så hette en butik och som man hör på namnet så sålde dom jackor, väskor, skor etc. vet dock inte riktigt vart den låg men det gör det samma, vi gick in och där jobbade en aaaaaaaaaaas snygg kille. verkligen skit snygg, fast han var typ 20 någonting.

förvånansvärt nog så hittade e inte till ena av affärerna och den andra var stängd.... suck. vi drog istället till västermalm gallerian där e var desperat efter skor så vi drar oss in på h&m där hon köpte ett par utsöta ballerina. sen så var det dax för mig att dra till min morbror på söder för kalas, det var najs.. tills teo klädde ut sig till riddare med en sån där hjälp av plast och en kudde på foten för mycket och halkar så att han trillar med huvudet på bordet och får ett jack på örat och bakom. riktigt nasty och blödde för fullt. menmen det gick bra och efter en halv timme var han på topp igen. sen så drog vi hem och nu sitter jag här, lyssnar på musik och snackar med tobbe på msn om hans paint målande, haha. nejmen det är kul..

nu har jag ingenting mer att skriva, tjaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0