hei

just nu befinner jag mig i i åkersberga på john bauer där jag våldgästar alexandras skola. ganska mycket liten skola men det funkar ändå. dom har matte och jag har "bloggkunskap". nyss gick jag och alexandra till hennes skol sak så att jag fick ett snyggt litet besökar pass, don´t you love it? alexandra vill att jag tillägger att hon är as bra på matte fast hon ljuger lite mycket. + hon säger det för sig själv typ varannan sekund. själv har man inte haft matte på ungefär ett år och äger som fan.
hon är mobbad, lilla alexandra i hennes klass. sitter vid ett bord för sig själv, stackars kraken.

när hon slutat så ska vi ner till centrum för att sola och sen hem till mig och baka en liten kaka! :D lär blir kul. nu orkar jag inte skriva mer utan nu ska jag fortsätta att studera hennes lite udda men roliga klass, som bara består av tjejer likasom min.
KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0