"här hade ju knappt world trade center rasat"

då har man käkat hemma gjort hemma gjorda hammburgare och tillbehör, juliet hackade grönsaker, jag gjorde gegga och chefie stekte hamburgarna. det var gott som tusan alltså! sen så säger simon "vilka är det som står med crossar här utanför?" då är det alexander och david, otippat värre. eller alexander var planerad men den andra hade jag ingen aning om att han skulle komma alltså.

just nu sitter alla här och glor runt i gamla skolkataloger från sommar 2000, d säger att jag är mer lik mig själv i 6:an än i 7:an, TACK! alexanders mammas kompis dotter blev vän med en av dom som kraschade world trade center, as cuult.

nej nu ska jag tagga till ugly betty och dh! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

DET ÄR DÅ JAG SOM ÄR CHEFIE OM NI UNDRAR =D

2008-04-22 @ 20:29:24
URL: http://axh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0