gammal hjälmstare

hallu!
idag har vi haft nån elsakssak med el 2:orna på åva, det var kul. jag var bäst av dom i min grupp. lätt alltså! så det kanske blir en elektriker av mig. kanske inte.. min grupp blev klara sist och då var vi inte ens klara, alltså vi gav upp. vi är förlorare. alla utom jag, det kan jag hålla med alla er där ute om. åh en av dom två som vi hade som skulle lära oss hade en sån där as mesig/ljus och alldeles sjuk röst. sen så slutade vi och vid kragsta station mötte jag cia och jenny (: sen så var självaste reidar(?) där, viket var min gamla svenska (för en stund) lärare i hjälmsta. lite väl otippat men han kännde igen mig och hälsade så glatt.

men i alla fall så har jag en hel hög med plugg som måste göras, attans. måste läsa några sidor i uls boken tills i morgon också, sååå tråkigt. det är säkert inte många sidor men ändå.
jag blev förskräckligt sugen på en grapefrukt nu när dom näm(n?)de det på tv. attans att vi inte har nån här hemma.. menmen nu ska jag kolla på tv och sen grov plugga! det brukar inte bli så när jag väl säger det men nu ska det bli av, där med basta.
hare bra, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0