finfint väder ute!

goddagens!
"slutade" halv 2 idag vilket vad mycket skönt, jag drog direkt hem till alexandra klein där hon låg och solade lite coolt. jag tog av mig alla plagg jag hade för att joina henne. oj kinky, nej jag tog värken av mig trosor eller bh. men i alla fall så är det sjukt fint sommar? väder, ska fan sola varje dag! sen så efter att a kommit ur duschen så ska vi gå ner till centrum och möta emma och köpa glass. LAKRITSPUCK! lätt alltså, godaste glassen jag vet. sen så ikväll är det ugly betty och dh! :D ska såklart se det med a och e.

i morgon är vi lediga pga resursdag så jag kan sova hur länge jag vill + sola, men sen vid halv 1 tiden så ska och sophia bege oss till täby kyrkby för att hälsa på våran apu plats. (apu=prao plats, fast ett finare ord. haha) men sen så är det bara åka hem och sola igen! ahh underbart.

nej nu ska jag ut i solen igen. KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0