explosion på odlinsvägen

fick ett oväntat samtal av mor min när jag slutat skolan och då berättar hon nått riktigt stört och otroligt läskigt. hon hade nämligen vaknat vid två tiden inatt av att hela huset skakade och gick för att kolla vad det var. det var två bilar på parkeringen som hade tuttats på och exploderat! HERREGUD! alltså vad är det för skit person/personer som gör sånt? vem fan tycker det är kul?! tänk om någon person hade skadats eller dött för att dom satt sig i sin bil påväg till jobbet. va i helvete säger jag bara! helt sjukt. vem skulle kunna leva med att ha dödat en människa bara för att man brinner för att älda upp saker? hathathat åt sånna människor. inget liv. ett familjeområde på odlingsvägen i lilla vallentuna, vad är oddsen?

för en mer detaljerad histora tycker jag att ni ska besöka min söta vän karolinas blogg. hon var nämligen där.
jag är ganska glad att jag inte var där men ändå så önskar en del av mig att jag var på plats. helvetes människor som gillar att bränna upp och explodera saker, ingen hjärna över huvudtaget! usch det skulle kunna hänt en hel drös med otäckheter. nu ska jag gå och göra mig en macka så att jag slutar tänka på det för en stund, pusshej.


Kommentarer
Postat av: elle,

JA! jag vaknade också.. så jävla sick :S

2008-04-28 @ 13:37:34
URL: http://elwnr.blogg.se
Postat av: sofia

alltså det är ju föör stört, vem gör nått sånt? idiotiskt.

2008-04-28 @ 13:39:10
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0