en stor fet lögn!

okej så nu har annadeus dragit hem. haha hela vägen till tåget och lite innan så snackade vi bara engelska, vi gick förbi ganska många människor så dom kollade lite mysko. men det var kul och totally värt det, jag älskar att snacka engelska! ni som känner mig kanske vet att jag som fan vill flytta till new york och bara snacka engelska hela tiden. jag vet inte riktigt varför men på nått sätt känns det mycket roligare och mer på riktigt lixom. så flytta till NY är ingenting jag skulle tacka nej till. bring it on!
glad som fan att mamma ska höra med hennes kusin, sanna, om jag kan komma dit i sommar! :D skulle verkligen bli hur kul som helst. iiih!
kan inte bara hela världen börja prata engelska hela tiden? alltså som om man inte kunde prata nått annar språk? my wish.

juste måste visa saker jag fick av annas pappa när han kom hem ifrån utlandet. ååh jag älskar det! så himla fint och exakt vad jag behöver. verkligen. TACK ANNAS PAPPA! i love it. hon själv fick bara ett jordgubbs tuggummi och hennes syrra fick ingenting typ. han måste verkligen älskar mig.

image181
minaminamina!

image182



nej nu ljög jag nog lite för mycket. en dålig vana jag har.. det är nämligen anna själv (fittan) som fått det av hennes pappa..  men det skulle kunna vara sant. eller visst jag har aldrig träffat honom men han gillar mig nog ändå. så glöm det jag skrev, jag ljög.
men snäll som hon är så fick jag en av hennes 3 mascaror, så hemskt mycketjävla tack! :D skulle vara ännu snällare om jag skulle fått den rosa saken också för den var otroligt söt! (a) *drömma går ju*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0