"en kvinna behöver mat i rätt tid" -vendela 16(15?) år

tjaba!
jag börjar med att berätta vad som hände igår kväll.. då var det så att miranda och vendela kom hem till mig och vi förberedde oss lite inför kvällen. sen så vid 10 tiden så drog vi oss ner till centrum för att bege oss upp till nån fest men då ringer alexandra och säger att alla går där ifrån för att polisen kom och massa. vi fortsätter gå och mitt i en backe möter vi upp snyggot sandro som var påväg därifrån hem till hans flickvän. sen så när vi kommit en bit upp i backen ser vi massor med folk som bara står där, vi går självklart fram för där ser vi några bekanta ansikten. så där stod vi ett tag och hade allmänt tråkigt och frös, vi drog ner till centrum igen och på vägen bestämde vi oss för att dra hem till moi. och det gjorde vi, med vi menar jag. emil, vendela, david, patrik, emma, alexandra, miranda, jag och cornelia! och det blev exakt som jag trodde att det skulle bli.. tråkigt! yes det är vad det var. fast det var kul att träffa cia igen. efter att dom gått loss på min läskeplaska och några fjuttiga nötter så tog dom sitt pick och pack och drog, så då åter stod bara m, v och jag själv dåra. miranda drog väl så där vid 00.20 tåget och då drog vi datorn ut till köket, tände ljus och drack upp det som återstod av läsken. toppen kväll! hehe.. vendela satte på en disk vid halv tre och sen gick vi in i mitt rum och pratade om en viss mister m på engelska (HAHA)....... hm. sen gick vi och la oss.

idag vaknade jag ungefär 12.10 och då smög jag in i simons rum där vendela sov, den tönten hade varit vaken sen 10 och inte väckt mig eller nått! haha störd. men i alla fall så gick vi och gjorde frukost och sen åkte hon hem och här sitter jag nu, äcklig i håret och lyssnar på kelly clarkson. måste ta en dusch alltså.
ikväll får vi se vad som händer för just nu har jag ingen aning, har hört att det kommer pågå några saker ikväll men vad jag bestämer mig för att göra får vi se sen!

im always on your side.
i love you a.

Kommentarer
Postat av: miranda

tro inte att jag inte noterade det där..

2008-04-19 @ 17:18:14
Postat av: sofia

men kyss på dig

2008-04-19 @ 17:37:54
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: miranda

detsamma raring

2008-04-19 @ 17:46:17
Postat av: sofia

tack

2008-04-19 @ 18:28:54
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0