"du kan få slå mig om du vill"

Varm dag? -ehm JA! helt dunder super otroligt hett varmt. nästan så varmt så att man kan steka ägg på ens mage.
igår så fick jag en liten inbjudan hem till vendela halv 8 som jag såå inte tackade nej till, har snackat mycket om den inbjudningen och nu kom den, finally. jag var tvungen att ha med mig saft som skulle släcka hennes tusht? turst? tuscht? hur stavas det egentligen?.. men i alla fall så skulle hennes söta lillebror gå och lägga sig och han är ganska vänlig i käften.

elias: kan du hålla käften.. rejält hårt
vendela: ska jag hålla käften rejält hårt?
elias: det ska nog bli skönt.
sen så somnade vi väl vid halv 12, 12 nånting. jag var sjukt trött redan vid halv 11 men då skulle hon hålla på att snacka om att det är skönt att bli nafsad/slickad i örat, eller inte i men typ där man kan ha hål. jag själv nästan kräktes när hon berättade detta. om jag skulle vilja ha nån som slickar mig på örat? -hell no! låter otrolgit vidrigt, äckligt och totalt ohygieniskt. men den där vendela gillar det så om ni får för er att vilja nafsa på någon så kan jag ge ut hennes nummer.

idag så var vi på teater, som jag skrivit ganska många gånger. den var faktist jättebra, gillade två ap bögar/brats. den var inte allt som jag trodde att den skulle vara men det funkade väldigt bra ändå. som jag också tidigare skrev så var den hela 3 timmar lång, med paus. löööve paus. vi drog över till pressbyrån och köpte glass, eller sophia och anna köpte där men jag och emma köpte på donken. jag hakade på henne med att ta en mcflurry med daim och kolasås, jag trodde det skulle vara äckligt men neej det var faktist jättegott. sen så drog vi hem och nu sitter jag här, höll på att dö på tåget! det är verkligen sommar väder ute, helt sjukt. visst är det skönt när det är varmt men är det så varmt och man inte kan öppna fönster på tåget med solen på sig.. då dör man. totally nonice.

nu måste jag ta ut min coca coooela out of the frys, KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0