drunken bitches

kvällen har vart otroligt tråkig. i alla fall när vi kom till lindholmen, fyfan alltså. några (typ 8 eller 9) "fulla" fjortisar satt nere vid stationen som några jävla indianer runt en läger eld minus elden och krööööka för fulla muggar. men vi drog där ifrån efter att ha studerat dom ett tag. men inte blev det roligare när man kom in i huset, bara betydligt mycket varmare. eller det var iuförsej kul att fixa alexanders hår, han gick ifrån vanligt till slickat med en tuppkam till slickat till el-chock frisyren vilken blev en chock i sig men det vart minst sagt riktigt hett..... i alla fall så var vi inne i huset i typ 2 timmar eller nått och när vi skulle ner till tåget igen för att åka hem så satt 5 stycken stackars krakar kvar! ute i kylan! fy satan va kallt, det var typ 466 minus grader också. men som sagt.. dom var ju sååå "fulla" så dom hade väl tappat kallhets känslan.
btw så pratade jenny all-anus med mig :D:D:D eller okej hon sa "verkligen stirra" lite coolt, jag tror lixom att jag råkade fastna med blicken på deras heta fjällräven jackor och översminkade fejs lite för länge. men det är sånt som händer + att dom måste vara ganska vana med det tycker man ju.

i morgon ska jag vara med elenor! :D vi ska in till stan och prata om lite allt möjligt och gå i butiker, har inte träffat tjejen på 100 år typ så det ska bli hur kul som helst. bara det att jag är pank.. vilket är ett stort problem. men det löser sig, får fråga far min om lite money ^^
menmen, nu ska jag sova så att jag orkar upp i morgon. sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: miranda

hahahahaha!
har du pratat med jenny allinus utaan mig???!

2008-04-12 @ 19:43:56
Postat av: sofia

nej hon prata med mig utan dig snarare, lite väl otippat
ta ett snack med henne.

2008-04-12 @ 20:03:18
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0