chilldill

fikan med kaki byttes ut med en promenad till ica med bruden för att köpa cola light och hubba bubba (tack gode gud, jag som knappt hade pengar). riktigt trevligt och hon var riktigt brun, såg ut som ett lik jämfört med henne.. fattar inte hur länge man har dragit på att ses, för länge i alla fall! :O det blir alltid att man säger "vi måste ses snart!" utan att det blir av, vi har i alla fall sagt det ett antal gånger. men nu ska vi hålla det hära! alltså inte vänta tills nästa år tills att träffas igen ^^

efter att vi skiljts åt så blev det så att jag skulle bege mig till tåget mot lindholmen som gick 20 över, alltså hade jag lite mindre än 20 minuter på att gå till tåget. jag hann så klart. väl där så hoppade vi lite på alexanders studsmatta, tog en cykeltur till macken as usual och kollade på tv. alltså vare väldigt chill så att säga. nu sitter jag här mätt som tusan efter att ha käkat en halv pizza.

jag kom och tänka på en sak.. det man behövde igår var bara 4 saker: ett dansgolv, musik, en miranda och leroys lätta/svåra moves. tex tvätta tvätten (intensiv) och mjölka kossan/tjuren. det hade så förgyllt min kväll.
om 45 minuter är det minsann pretty women på 3:an!.. nu ska jag inte skriva mer, pusshej!


Kommentarer
Postat av: miranda

hahaha, du har så rätt! skulle ju vart riktigt trevligt katten min.

2008-04-23 @ 11:53:02
Postat av: sofia

nästa gång katten (: då är du min, moahaha

2008-04-23 @ 12:29:34
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0