chicago - you're the inspration

idag var vi på nån musikalsak i skolan som några 3:or anordnat och fysatan va bra den var. emma sov igenom hela saken men jag gillaren! den handlade om musiken på 1990 och 2000 talet typ, alltså dom sjöng massa bra låtar och sånt. åååh, jag höll på att smälta när en kille sjöng chicago - you're the inspration, så underbart. han sjöng verkligen jättebra och just för det så blev han en aning sötare/snyggare.

lagade precis korv till farsgubben (simon) och mig, jeeevlar va grym jag är! jag spräckte alla men jag har för mig att det var meningen. mina kock skills har verkligen växt genom åren :D så om ni vill ha en gourmémiddag så ere bara att hojta!
nej nu ska jag ta och göra lite plögg tror jag bestämt. KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0