carljohan darken

då var denna dag avklarad! idag så kom e till mig efter hon slutat skolan, som ni kanske förstod i mitt förra "roliga" inlägg. men i alla fall så käkade vi lite och sen drog vi ner till centrum för att köpa en sak. och väl där nere så träffade vi fanny(!) av alla människor, hon som bor åt helvete, i sumpan. det var mycket trevligt, piercat sig hade hon också gjort, i ögonbrynet. det passade henne faktist. sen så skuttade vi (fanny) in till jessie i filmbutiken och gaggade på om lite vad som helst. att hon.. *host* jag menar fanny har pojkvän. sen så åkte fanny hem och vi på bussen där två ultrafjortisar satt och väntade på samma buss som vi skulle på. vi skulle hem till a där david befann sig. där hemma så käkade vi lite, (jag) dreglade över carljohan darken (tror han stavas så) i a´s skol sak och spelade poker eller nått annat, nått jag inte kunde i alla fall så det var lite tråkigt. iuförsej så kunde inte dom andra heller det så bra så jag var inte direkt ensam om blondie priset denna gång. sen så blev klockan 9 och mamma hämtade mig så nu sitter jag här, woho..

i morgon ska vi ha innebandy på gympan och av nån anledning så längtar jag jättemycket..? efter skolan ska jag nog vara med a och e, tror vi ska till lindholmen. vilken chock va? -nej. vi befinner oss ganska ofta där. men det lär bli mer i sommar! :D längtarlängtarlängtar!
men jaja, nu ska jag gå och kolla på tv och sedan sova min skönhetssömn. ahh längtar (;
KYSS

Kommentarer
Postat av: Fanni

Yäääi!
Det är andra gången jag är med, på en vecka! :D
Kramar från lilla F.

2008-04-11 @ 22:38:33
URL: http://fnany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0