au revoir

bonjour people!
lite fransk inspirerad idag (not), jag kan ingenting men e kan så hon sitter och översätter till moi :D
idag hade vi som sagt innebandy på gympan och vi var såå bra (än en gång, not), vi kom 3:a av 4:a lag. woho.. nejmen seriöst så var jag faktist någorlunda bra, förvånansvärt bra alltså. några skills har jag minsann. mitt lag bestod av anna, sara, sabrin och the worlds best sofia who ever lived in this world. vi var väl inte sådär jätteseriösa, nej nu ljög jag. alla var skit taggade och bra i början men det höll sig inte alls. eller sabrin gastade som attans på oss andra "kom igen spriiiing nurå!" och "stå inte bara där, ta bollen!!!!", hon var den ända som var super taggad från början till slutet. men det var kul, vi lyssnade inte ens på henne så det funkade fastän hon skrek halsen av sig.

just nu är jag med e och vi ska snart bege oss till lindholmen skulle jag tro. där kommer dom vanliga vara, alltså daggen, dangen, a och alexander. drôleeeee drôle.

förövrigt så är karolina (som förresten skaffat sig en blogg, check it out) hemma ifrån 3 veckor i goa, indien(!) med endast sin syster nu och neeej jag är inte alls avundsjuk.. hoppas hon är blek som en isbjörn, väldigt orealistiskt men hoppas kan man ju ^^ jag vill också åka utomlands :/ fan.
aja nu ska jag ringa a och fråga vart hon håller hus och när hon ska åka till lindh.
au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0