att man aldrig lär sig..

god morgon!
igår kväll när jag tittade när tåget gick idag så kollade jag en aning fel. jag trodde nämligen att vi började 10 men icke det var visst 08:50 som gällde idag, attans. vi har haft samma schema hur länge som helst och att jag inte lärt mig det är är en aning pinsamt. men men nu har det gått 40 minuter på vår svenska lektion och jag sitter här hemma och är klar vaken och kan inte somna om. som jag skrev till anna för ett tag sen så har jag lite plugg som måste bli gjort så jag får passa på att göra dom nu på morgonen och sen ska jag vara duktig och gå ut på en promenad. sen kanske städa mitt rum lite, men det är ett stort kanske.

måste bara berätta att när jag skulle sova för ungefär 2 veckor sen så kom jag på några saker jag skulle behöva köpa dagen efter och för att inte glömma bort det så skrev jag upp det sisådär vid halv 1 tiden. så jag skrev bumoll och andra saker, sen nästa dag så kommer e hem till mig och ser denna lapp och skrattar. jag undrar förstås åt vad och då visar hon mig hur jag stavat.. det stod "bumoll"? vad är det lixom? jag får helt enkelt skylla på att klockan trotts allt var halv 1.

nej nu blir det lite frukost och sen plugga plugga plugga. wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0