aa tja

äääntligen funkar blogg.se! har inte funkat på typ 2,3 dagar.

i söndags så var jag med vendela och när vi var påväg till visinge för att köpa lite candy på "godisboden" så såg vi miranda av alla katter lunka omkring i täbykyrkby och påvägen hem så joinade hon oss ner till centrum för att tare lungt i parken. sen så blev det långtråkigt så vi åkte till kårsta (vi hade riktigt tråkigt) som stod där i typ en halv timme om inte mer för att sen vända tillbaka. det var kul, riktigt kul faktist. lite musik, dans och godis har aldrig skadat någon. ska bli kul att se videon på m´s mobil bara!

igår följde jag med emma till stan för att hämta hennes unge på hennes skola, oturligtnog han jag inte följa med dit för tåget skulle gå en kvart efter. så det bar av till 7eleven för mig för att köpa en dricka och sen åkte jag till åkersberga för att möta a för att sedan åka till täby centrum för en liten shoppingrunda. det blev 2 bodys ifrån gina tricot (en gul och en aprikos/röd?) och en tisha, strumpor och hårspännen från H&M och sen bar det av hem. gjorde ingenting och sen tvingar a med mig till lindholmen för att daggen inte ville vara med a själv. men jag stog emot hennes hotfulla röst och sket i tösen för att spendera kvällen hemma.

just nu sitter jag i skolan och gör nått tråkigt grupparbete i ULS som min "älskade favorit" lärare eva håller i. belinda och anna kom med deras fakta papper och då kläcker hon ur säg "nejmen det här är nog det fulaste jag sett" jag har en stor varm känsla av att hon gillar våran klass.
ska tydligen till daggen nu efter skolan och göra nått med a och han och kanske alexander, vi får se. jag måste plugga till mitt prov som jag har i morgon så a har den stora äran att få hjälpa mig med :)
vill bara påpeka att a liiite smått är cp. men jag gillare.

nu ska jag rusa till tåget som går raka vägen till lindhlmen. hare gött!


Kommentarer
Postat av: Miranda

övernaturligt kattiga moves du gled in med i kårstacentrum!

2008-04-01 @ 20:46:20
Postat av: sofia

jag vet att du gillare miranda

2008-04-01 @ 21:20:39
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: Emmamamamamma

MIN unge? :) hehe Nej, aldrig.

2008-04-01 @ 22:44:41
Postat av: sofia

jomen nästan (;

2008-04-02 @ 10:17:56
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0